Napisala: Patricija Kranjčić, 3. MT
Medijske platforme razvijaju se godinama. Facebook, Instagram, Snapchat, TikTok – sve su to aplikacije preko kojih se danas može dobro zaraditi. Influenceri, u Hrvatskoj više poznati kao utjecajnici, na medijske platforme plasiraju određeni sadržaj pa na tom istom sadržaju zarađuju. Influensanje je, zapravo, pojam gdje influencer koristi više društvenih mreža za promoviranje proizvoda, plasiranje vlastitog osmišljenog sadržaja i slično. Influenceri se mogu baviti svakojakim sadržajem kao što su – životni stil, moda, putovanja, šminka, mogli bismo ih nabrojiti jako puno. Kako je u Hrvatskoj veoma popularno influensanje, mi smo intervjuirali četiri influencera (utjecajnika). Međusobno se razlikuju. Neki imaju sličan sadržaj, dok neki imaju sasvim različit. To i je temelj influens marketinga. Svaki čovjek ima pravo na biranje kojeg će influencera pratiti, a to ovisi o njegovim karakteristikama, ponajviše o njegovim interesima. Više o influencerima koji su razgovarali s nama možete pročitati u nastavku. Oni su Margarita Tomić, Veronika Rosandić, Karlos Kole i Doris Stanković.