Svaku godinu Dan škole obilježavamo na poseban i drugačiji način. Ove godine u tjednu obilježavanja našeg Dana, proveli smo dva važna projekta, prvi se odnosi na podizanje spomen ploče profesoru Ivanu Vrančiću, po kojem je nazvana ulica u kojoj se nalazi naša škola, a drugi je školski projekt proveden danas 28.11. 2024. pod nazivom ZAMJENA ULOGA kojim smo htjeli uključiti što veći broj učenika i nastavnika škole.

Projektom smo potaknuli povezanost među učenicima i nastavnicima, njihovu interakciju i usmjerenost na ostvarivanje zajedničkih ciljeva i vizije u stvaranju pozitivne kulture škole. Na zanimljiv, inovativan i zabavan način danas smo stvorili posebno školsko okruženje. Učenici su postali nastavnici, stručni suradnici, ravnatelj, domari, a mi profesori bili smo učenici koji su učili, slušali, kasnili na sat, opravdavali svoje sate izostanaka, posuđivali knjige, zaboravljali napisati zadaće, imali smo povredu na radu, vanjskog suradnika na TZK, dogovore za zamolbe učenike, postignut je dogovor za nabavu novih zvučnika za maturante i još puno, PUNO nepredvidljivih situacija iz školskog života. Svi novo zaposleni prošli su proceduru zapošljavanja, javili se na objavljeni Natječaj na internoj web stranici. Životopisi i motivacijska pisma bila su dobro napisana. Ukupno 18 novih zaposlenika savršeno su odradili svoje zadatke, a kroz tjedan imali su svoje odlične mentore.

U jutarnjim satima održan je sastanak Nastavničkog vijeća i sastanak stručno razvojne službe, a raspravljalo se o kućnom redu, radnoj kulturi. Ravnatelj je skrenuo posebnu pažnju učenicima da nema pušenja ispred škole, da treba svoje radno mjesto ostaviti uredno i da svi obavezno trebaju pročitati kućni red.

Tehničko osoblje bilo je zaposleno cijelo vrijeme vožnjom traktora, popravcima, ključevima, bravama, ličenjem zidova itd. Zabavili smo se i osvijestili da učenje može biti zabavno! Evaluacijski listići su ispunjeni, a čekamo samo rezultate.

Ali nije bila samo zabava, vrlo ozbiljno i neumorno smo radili na ostvarenju postavljenih ciljeva:

1. upoznati učenike s efikasnom organizacijom rada škole i njenih zaposlenika,
2. sagledati profesionalnu ulogu nastavnika u procesu odgoja i obrazovanja,
3. usvojiti neke obrasce ponašanja koji doprinose razvoju kvalitetne školsko-pedagoške i organizacijske kulture te kulture odnosa,
4. razviti profesionalnu empatiju stavljajući sebe u „tuđe cipele” i sagledati radne zadatke s drugog „kuta gledanja“,
5. ostvariti ishode iz međupredmetnih tema – građanski odgoj i obrazovanje i osobni i socijalni razvoj.

Za sve imamo foto dokumentaciju koju je izradio naš službeni fotograf Luka Eremija.

Prethodni članakTko je bio profesor Ivan Vrančić?

Komentiraj

Molimo upišite svoj komentar!
Molimo upišite svoje ime.