Jedno od najvažnijih prijevoznih sredstva su automobili. Bilo da se radi o odlasku u trgovinu, školu ili na posao, oni nam omogućuju brži pristup s jednog odredišta na drugo. Danas u razvijenim zemljama možemo vidjeti da se automobili jednako upotrebljavaju i kod muškaraca i kod žena. Iako se smatra da muškarci imaju veći interes i znanje o automobilima, to nije u potpunosti istina.
Žena u automobilskoj industriji, zvuči vrlo „egzotično“ kao u ono doba kada su se poslovi dijelili na muške i ženske. Danas to više nije tako, odnosno ne želimo da bude. Većinom ćete žene vidjeti na reklamama za novije vrste automobila te vam na taj način automobilske industrije pokušavaju privući još više pozornosti. Što se tiče automobilske opreme, ondje ćete više vidjeti muškarce kao što je Juraj Šebalj (hrvatski vozač automobilskih rally utrka) baš zbog marketinškog trika u kojem će ljudi više kupovati zbog samog povjerenja prema njemu, ali nažalost i prema muškom rodu. Svima nam je poznato da žene i dalje nisu toliko cijenjenje kao muškarci kada je riječ o automobilima.
U većini slučajeva žene se koriste kao modni dodatci automobilima te ih automobilske industrije, kao što su Audi, BMW i velika većina ostalih proizvođača, koriste samo u komercijalne svrhe. S obzirom na to, postavljamo pitanje zašto je to tako? Postoji više razloga zbog kojih i danas vladaju stereotipi o ženama i automobilima, ali jedan od najvažnijih je taj da su automobili strojevi te su ih samim time u prošlosti koristili uglavnom muškarci. Danas to nije kao što je bilo u prošlosti, ali i dalje se žene smatraju manje vrijednima i koristi ih se za potrebe komercijalizacije automobila. Također, postoje i stereotipi o tome kako su žene lošiji vozači. U većini slučajeva, žene se prikazuju u reklamama koje reklamiraju obiteljske automobile dok muškarci u reklamama za sportske automobile što je opet proizlazi iz jednog drugog stereotipa – o ženi kao kućanici koja brine o obitelji i kućanstvu.
U budućnosti bismo trebali poraditi na tome da se žene ne koriste toliko u komercijalne svrhe nego da postanu ravnopravni sudionici u cijeloj automobilskoj industriji. Povećanje broja žena u ovom sektoru donosi nove perspektive, kreativnost i inovativnost, a razbijanje stereotipa i obrazovanje žena u tim područjima može tome pridonijeti.