Digitalno doba obogatilo je naše živote na mnogo načina i dostupnost informacijama te raznim drugim sadržajima nam nikada nije bila lakša, ali svakim danom se suočavamo s novim izazovima. U kontekstu sigurnosti na internetu, provedene su razne aktivnosti s ciljem upoznavanja s rizičnim načinima ponašanja na internetu te metodama zaštite podataka i računala.
Učenici trećeg razreda web dizajna pod mentorstvom prof. Nine Skozrita su tijekom nastave izbornog predmeta Napredno programiranje za web izrađivali web rješenja na temu Sigurnost na Internetu. Teme koje su učenici prezentirali u obliku različitih web rješenja bile su cyberbullying, računalni virusi, zaštita podataka i privatnost, grooming i zaštita računala.
U duhu slogana „Zajedno za bolji internet“, na predmetu Internetske tehnologije učenici 1. WD razreda zajedno s profesoricom Majom Maslov održali su radionicu na temu online seksualno uznemiravanje. U prvom dijelu radionice pogledali su kratke filmove tematski vezane za online nasilje, a potom su podijeljeni u 3 skupine istraživali zadane pojmove (nasilje, online nasilje i online seksualno uznemiravanje i sl.). Zadatak se odnosio na prepoznavanje što većeg broja situacija koje se odnose na zadani pojam njihove grupe. Nakon istraživalačke aktivnosti učenici su prezentirali istražene pojmove te međusobno sudjelovali u grupnim diskusijama. Dobro odrađen zadatak učenike je motivirao na sljedeću aktivnost u kojoj su imenovali osobe kojima bi se obratili za pomoć prilikom online nasilja. Po završetku radionice u evaluacijskim listićima učenici su izrazili zadovoljstvo provedenom radionicom.
Nadalje, učenici 3.WD razreda su i na nastavi Web projekata pod mentorstvom nastavnice Božice Breber Slivar pisali priče po uzoru na Velike hrvatske naivce iz kampanje koju je pokrenuo CARNET-ov Nacionalni CERT s ciljem informiranja o različitim rizičnim ponašanjima na internetu. Uz tekst, učenici su generirali ilustraciju koja prati tekst pomoću umjetne inteligencije i oblikovali jednostavno web rješenje na kojem je rad prezentiran. Također, učenici su raspravljali o mogućim štetnim utjecajima umjetne inteligencije.