“Wise Words” – moj prvi eTwinning projekt

Učenici prvog razreda medijskih tehničara, zajedno s nastavnicom Barbarom Hanjilec, sudjelovali su na eTwinning projektu "Wise Words" te ostvarili suradnju s učenicima i nastavnicima iz Grčke, Njemačke, Poljske, Turske i Portugala. Kako je bilo dovršiti projekt u okolnostima nastave na daljinu – donosi nam u svojem osvrtu učenik Luka Lasan.

0
399
pregleda

Rujan. Nova škola. Novi profesori. Nova „škola za život“. Engleski je počeo zanimljivo, odmah smo se snimali, birali teme za rad, materijale i alate s kojima ćemo raditi na nastavi, Flipgrid, Mentimetar, Wordclouds… i eTwinning. Profesorica Barbara Hanjilec pitala je jesmo li kao razred zainteresirani za sudjelovanje u online projektu koji će trajati cijelu godinu, a mi ćemo raditi skupa s učenicima iz nekoliko drugih zemalja. Tema: Wise Words – mudre riječi. Zvučalo je zanimljivo i tako smo pristali. Svi. Prvi puta smo pristupili eTwinning platformi i započeli rad na prvom zadatku, Wordclouds – My words. Učenici iz Grčke, Njemačke, Poljske, Turske, Portugala i Hrvatske predstavljali su se ne rečenicama, nego riječima koje vole, koje su im važne. Tako jednostavno, a zanimljivo.

E-knjige, posteri, stripovi, istraživanje, snimanje…

Svaki mjesec nova aktivnost: e-knjige, posteri, stripovi na temu važnosti riječi, slušanje poznatih govora, istraživanje, snimanje vlastitih govora te na kraju, kao kruna svega – DEBATA. Prvotno je trebala biti organizirana debata razreda protiv razreda, ali zbog korone se i to promijenilo. Više nismo bili u razredu i projekt je nakratko stao. No onda je profesorica poslala poruku da se projekt mora završiti te su nastavnici odlučili dati priliku učenicima da sudjeluju u online debati. Bilo je dovoljno da se javi barem jedan učenik iz našeg razreda, a na kraju nas se javilo četvero: Karla Mladić, Ivan Škrinjar, Luka Filković i ja, Luka Lasan. Nismo baš znali što nas očekuje, ali profesorica je rekla da to shvatimo kao izvrsnu priliku za razgovor na engleskom s učenicima iz drugih država te ne želi da nam to bude stres, nego zabavna aktivnost.

Mislim da je najzabavnije bilo kad nam je javila da smo nas četvero razdvojeni i svatko je ušao u drugi tim te da očekujemo e-mail i videosat s jednom od nastavnica uključenih u projekt (no ne s našom prof. Hanjilec). Uskoro je stigao e-mail nastavnice iz Njemačke. Ona je bila zadužena za moj tim, tim broj 3 u kojem sam bio s Franciscom, Anom, Sarom i Alexandrinom iz dvije različite škole iz Portugala te Polom iz Poljske.

Brojne aktivnosti završile debatom učenika

Nas šestero smo 14. svibnja započeli pripreme za svoju prvu debatu Homework should be banned. Moram reći da smo samo dobili upute o načinu izvođenja oksfordske debate, pravila ponašanja na debati i temu. Tek 24 sata prije same debate saznali smo jesmo li afirmacijska ili negacijska ekipa. Pripreme preko Zooma odlično su nam poslužile u skretanju misli s teme koronavirusa. Uložili smo trud u nešto zanimljivije i bolje, a pritom se odlično zabavili. Nalazili smo se u aplikaciji Zoom u 20:45 (po portugalskoj vremenskoj zoni) svaki drugi dan po tri sata da se što bolje pripremimo, i to samo mi učenici, bez nastavnice. U prvom krugu nismo bili baš uspješni, ali smo zato u drugom, koji je održan 4. lipnja, bolje obranili svoj stav na temu Teenagers who regularly play violent games are more prone to violence.

Ponosan sam što sam mogao sudjelovati u ovom programu, upoznati se s članovima svog tima i stvoriti nova prijateljstva. Također mi je bilo drago natjecati se s drugim marljivim, iznimnim učenicima koji su se jednako dobro pripremili za ovaj program. Teme su bile veoma zanimljive te se nadam da će se ovakvi projekti nastaviti u budućnosti jer potiču našu znatiželju, trud i kreativnost.

Napisao: Luka Lasan, 1. MT

Komentiraj

Molimo upišite svoj komentar!
Molimo upišite svoje ime.