Projekt Primjena CLIL metode u nastavi web dizajna, koji se provodi u našoj školu u tekućoj školskoj godini, došao je do završetka svoje prve faze, odnosno, svi nastavnici sudionici projekta vratili su se sa stručnih usavršavanja. Odlascima na strukturirane edukacije na Maltu, u Englesku, Wales, Austriju i Grčku, posjetima lokalnim školama i suradnjom s kolegama iz svih dijelova Europe nadogradili su svoje znanje i proširili vidike. Povratkom u Zabok prezentirali su naučeno unutar Škole te na razini Krapinsko-zagorske županije, a detaljnije predstavljanje svih aktivnosti unutar svojih mobilnosti predstavili su Nastavničkom vijeću 6. travnja 2018.

Prvi dio Erasmus+ dana sastojao se od predstavljanja edukacija, ostalih sudionika, kulturoloških i obrazovnih aspekata radionica te predstavljanja obrazovnih sustava zemalja domaćina edukacija. Nakon izlaganja uslijedilo je i degustiranje velških kolača – Welsh cake i Bara Brithuz uz crni čaj s mlijekom.

U drugom dijelu nastavnici su se podijelili u grupe kako bi sudjelovali u praktičnim radionicama primjene novih informacijsko-komunikacijskih tehnologije u nastavi. Profesorica Barbara Hanjilec održala je radionicu primjene Padleta i Thinglinka u nastavi te su sudionici radionice izradili vlastitu interaktivnu sliku i postavili je na zajednički Padlet. Nastavnica je ukazala na moguće probleme u korištenju tehnologije na nastavi, ali je istaknula i njene pozitivne strane te im pokazala radove njenih učenika (Thinglink u opisu mjesta – zadatak vezan uz odlazak na izvanučioničku nastavu). Knjižničarka Valentina Petric Klaužer održala je radionicu primjene online kvizova i alata za provjeru znanja. Nastavnike je upoznala sa besplatnim web alatima kao što su Kahoot i Socrative te ukazala na njihove prednosti i mogućnosti korištenja. Postavljanje višestrukih pitanja, postavljanje otvorenih pitanja na koja se može odgovoriti, izrada testova/kvizova koji se automatski ocjenjuju s povratnim informacijama samo su neke od postavki koje su prezentirane nastavnicima, a koje nastavnik može prilagoditi potrebama svoje nastave. Profesor Nikola Hrastinski upoznao je nastavnike s održavanjem obrnute nastave te alatima Google site, Google form, Padlet i Screen-o-matic.

Nadamo se da će stečena znanja i vještine nastavnici primijeniti u nastavi te približiti nove informacijsko-komunikacijske tehnologije učenicima motivirajući ih pomoću raznih aplikacija i online alata

Prethodni članakZlatna medalja i Grand prix na međunarodnom natjecanju u Požegi
Sljedeći članakStručni posjet Grafičkom zavodu Hrvatske
Redakcija digitalnog školskog lista "Tabula nova"

Komentiraj

Molimo upišite svoj komentar!
Molimo upišite svoje ime.