Održana druga edukacija o menadžmentu volontera

U utorak, 10. listopada 2017., u prostoru Centra za mlade KZŽ održan je drugi edukacijski modul o Menadžmentu volontera – uspostavljanje volonterskih programa u neprofitnim organizacijama na kojoj su sudjelovali predstavnici/ce organizacija civilnog društva i javnih ustanova iz Krapinsko-zagorske županije.

0
443
pregleda

Sudionici/ce su se upoznali s načinima pronalaženja i uključivanja volontera/ki, supervizijom i evaluacijom volontera/ki, učinkovitom komunikacijom te su radili na izradi i predstavljanju volonterskih programa i planova volonterskih akcija.

Održana edukacija je svojevrsni nastavak prvog modula održanog 12. rujna. Edukacije su rezultirale prijedlozima volonterskih programa sukladno potrebama organizacije i same zajednice u okviru koje iste djeluju. Planiran je daljnji rad na razvoju i provedbi pojedinih volonterskih programa i aktivnosti kroz pomoć i mentorstvo stručnog osoblja.
Edukaciju su održale Jela Prgić Znika i Mateja Medlobi iz Volonterskog centra Zagreb te Margareta Mihalic iz ACT Grupe koje imaju dugogodišnje iskustvo u provođenju edukacija o menadžmentu volontiranja kao i organizaciji volonterskih aktivnosti te bogato iskustvo u provedbi školskog volontiranja.

Edukacije su održane u sklopu projekta VolontirAJMO-jačanje kapaciteta lokalnih zajednica za volontiranje kojeg provodi Mreža udruga Zagor zajedno s partnerima Društvom Naša djeca Zabok, Krapinsko-zagorskom županijom, Lokalnom akcijskom grupom Zagorje-Sutla, Školom za umjetnost, dizajn, grafiku i odjeću Zabok, Osnovnom školom Janka Leskovara, Volonterskim centrom Zagreb i ACT Grupom koji je usmjeren na jačanje kapaciteta organizatora volontiranja za planiranje, kreiranje i provedbu kvalitetnih i održivih volonterskih programa. Projekt sufinancira Europska unija iz Europskog socijalnog fonda u okviru Operativnog programa Učinkoviti ljudski potencijali 2014. – 2020.

ŠUDIGO Zabok u projekt u VolontirAJMO / Google Photos

Komentiraj

Molimo upišite svoj komentar!
Molimo upišite svoje ime.